Preskoči na glavni sadržaj

U mom paketu nije bilo naljepnice za povrat. Gdje mogu dobiti naljepnicu za povrat?

U svakoj pošiljci prilažemo upute i dokument o povratu, ali ne prilažemo naljepnicu za povrat. Kako biste mogli izvršiti povrat, morate generirati broj za povrat preko svog korisničkog računa.

Molimo slijedite dolje navedene korake:

1. Prijavite se na Vaš ABOUT YOU korisnički račun sa svojom e-mail adresom i lozinkom.

2. U području "Pregled narudžbe" kliknite na narudžbu koju želite vratiti.

3. Kliknite na gumb "Vrati" za svaki proizvod iz narudžbe koji želite vratiti.

4. Otvara se prozor na dnu ekrana. Molimo odaberite željenu metodu povrata: u poštanski ured ili prikup s kućne adrese. Ukoliko ne vidite prozor na dnu ekrana, molimo učitajte stranicu na drugom pregledniku (browseru). Preporučamo Google Chrome.

5. Popunite potrebne informacije i kliknite na gumb "Potvrdi i pošalji". Detaljne upute o povratu i broj povrata koji Vam treba ako pošiljku vraćate u poštanski ured spremljene su kao dokument u pregledu te iste narudžbe, pod imenom "Upute o povratu".

Ukoliko Vam je pritom potrebna pomoć ili funkcija povrata nije moguća, kontaktirajte našu službu za korisnike. 

Nakon što zaprimimo i provjerimo vraćene proizvode, povrat sredstava će biti izvršen metodom plaćanja koju ste koristili pri naručivanju. Ukoliko ste odabrali "Plaćanje pouzećem" kao način plaćanja, molimo unesite svoje bankovne podatke u korisnički račun, kako bismo Vam mogli vratiti novce. Molimo obratite pozornost, da nam sve proizvode vratite u stanju u kojem ste ih primili.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.