02d
18h
55m
31s
PRE BLACK FRIDAY: Do -70% EXTRA na SVE
KUPUJ PREMA KROJU
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
KUPUJ PO KATEGORIJAMA
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Naše najbolje modne marke
Što se događa s proizvodima koje vratim?
Nakon što vratite proizvode iz Vaše narudžbe, ona putuje do našeg skladišta za povrat koje se nalazi izvan Hrvatske.
Kad paket stigne u skladište za povrat, događa se sljedeće:
1) Paket se raspakirava i njegov sadržaj se provjerava, nakon čega pokrećemo proces povrata novca za vraćene proizvode te Vam šaljemo e-mail potvrde da je povrat stigao kod nas.
2) Nakon što prođe inspekciju kvalitete, vraćeni proizvod se ponovno stavlja u njegovo individualno pakiranje i vraća se na zalihe.
Vraćeni proizvodi koji ne zadovoljavaju naš standard kvalitete povlače se iz opticaja, te se recikliraju ili vraćaju dobavljaču.
Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Pronađi ostale odgovore ovdje
Kako mogu vratiti proizvod?
Kada mogu očekivati povrat novca?
Je li moguće izravno zamijeniti vraćeni proizvod?
Hoću li dobiti povrat troškova dostave kada vratim narudžbu?
Kako će biti isplaćen moj povrat novca nakon promjene valute u ABOUT YOU online trgovini?
Što mogu učiniti ako se moj proizvod prilikom dostave oštetio?
Gdje mogu unijeti podatke o bankovnom računu za povrat novca u slučaju narudžbe plaćene pouzećem?
Pronađi ostale odgovore ovdje
Kako mogu vratiti proizvod?
Kada mogu očekivati povrat novca?
Je li moguće izravno zamijeniti vraćeni proizvod?
Hoću li dobiti povrat troškova dostave kada vratim narudžbu?
Kako će biti isplaćen moj povrat novca nakon promjene valute u ABOUT YOU online trgovini?
Što mogu učiniti ako se moj proizvod prilikom dostave oštetio?
Gdje mogu unijeti podatke o bankovnom računu za povrat novca u slučaju narudžbe plaćene pouzećem?
Služba za korisnike
Nijedan odgovor nije bio od koristi?
Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.
Zatražite pomoć
Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Nazovi nas
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati