Preskoči na glavni sadržaj
Pomoć

Moj račun

Mogu li samostalno urediti svoje podatke?Ako ste prijavljeni na Vaš korisnički račun, možete urediti svoje osobne podatke (ime, datum rođenja, adresu e-pošte i broj telefona) u svom profilu pod "Profil i Sigurnost". PodatČitaj daljeIma li troškova registracije na ABOUT YOU?Vaše članstvo na ABOUT YOU je besplatno i naravno da će tako i ostati.Čitaj daljeKako mogu obrisati svoj korisnički račun?Zahtjev za brisanje korisničkog računa možete nam poslati e-mailom na: [email protected] . E-mail sa zahtjevom za brisanje korisničkog računa ne treba imati poseban forČitaj daljeKako se mogu registrirati?Da biste otvorili korisnički račun, jednostavno kliknite na link »Registriraj se« u zaglavlju, zatim u području registracije na link "Registriraj se" te popunite obrazac za registrČitaj daljeKako mogu saznati više o uporabi mojih podataka? Što je s pravom na prijenos podataka?Vaše pravo na prenosivost podataka (čl. 20 DS-GVO) možete zatražiti putem e-maila naše službe za korisnike [email protected].  Vašu e-mail adresu naš logistički partnerČitaj daljeGdje mogu unijeti podatke o bankovnom računu za povrat novca u slučaju narudžbe plaćene pouzećem?Kako biste ostvarili pravo na besplatan povrat, potrebno je zatražiti povrat narudžbe putem Vašeg korisničkog računa i generirati broj za povrat. Prilikom ugovaranja povrata u koriČitaj daljeKako mogu promijeniti lozinku ili kako mogu pronaći svoju zaboravljenu lozinku?Na početnoj stranici, u zaglavlju pod "Prijava" kliknite na "Zaboravio/la si lozinku?" i unesite e-mail adresu Vašeg korisničkog računa. Odmah ćemo Vam poslati e-mail, putem kojeg Čitaj daljeHoće li se moji podaci preprodavati trećim stranama?Na ABOUT YOU svi podaci o kupcima tretiraju se strogo povjerljivo i ne šalju se niti se ne prodaju trećim osobama.Čitaj dalje