Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu vratiti proizvod?

Za povrat narudžbe potrebna Vam je povratna naljepnica i dokument o povratu. U svakoj pošiljci prilažemo dokument o povratu i povratnu naljepnicu. Molimo Vas da pazite da proizvodi stignu u naše skladište u istom stanju u kojem su ga i napustili.

Molimo slijedite niže navedene korake za povrat:
- Proizvod stavite u paket. Ako nemate paket u kojem je proizvod isporučen možete iskoristiti i bilo koji drugi.
- Stavite dokument o povratu u paket.
- Povratnu naljepnicu zalijepite na paket i dobro zapakirajte paket.
- Otiđite na svoj ABOUT YOU račun.
- Unutar narudžbe kliknite na gumb „Vrati proizvod“.
- Odaberite proizvode koje želite vratiti
- Odaberite jednu od dvije opcije za povrat: samostalno slanje ili prikup paketa.
- Ako ste odabrali samostalno slanje, paket možete predati na bilo kojoj lokaciji Hrvatske pošte ili u paketomat Hrvatske pošte
- Ako ste odabrali prikup, poštar će prikupiti Vaš paket unutar sljedećeg radnog dana, te ćete na dan prikupa zaprimiti SMS poruku potvrde prikupa.

Ako Vam dokument za povrat ili povratna naljepnica više nisu dostupni, možete ih jednostavno preuzeti i ispisati sa svog ABOUT YOU računa. U pregledu narudžbe koju vraćate, dokument o povratu i uputa o povratu spremljeni su kao dokumenti u PDF formatu. Uputa o povratu je dokument u kojem možete vidjeti broj za praćenje Vaše povratne pošiljke i potrebno ga je pokazati djelatnicima u Hrvatskoj pošti ako pošiljku predajete u poštanski ured bez povratne naljepnice.

U nekoliko slučajeva može se dogoditi da Vam narudžbu pošaljemo u više paketa. Stoga Vas molimo da prilikom pakiranja provjerite jesu li ispravni artikli s pripadajućim povratnim dokumentom i povratnom naljepnicom u originalnom pakiranju. Time se može izbjeći produljeni postupak povrata novca. Također, pokriti ćemo sve troškove povrata za više paketa.

Nakon što artikl(i) stignu u naše skladište, bit će izvršen povrat sredstava u punom iznosu za vraćeni artikl putem odabranog načina plaćanja.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.