Preskoči na glavni sadržaj

Zašto se moram prijaviti za preuzimanje privitaka od korisničke službe?

Kako bismo najbolje zaštitili Vaše podatke, poboljšali smo sigurnost naših privitaka. To znači da se sada morate prijaviti u naš alat za odnose s klijentima, Zendesk, kako biste pregledali svoje zahtjeve za podršku i preuzeli privitke.

 

Zašto ova promjena?

Jednostavno rečeno: Vaša privatnost nam je važna! Ova mjera nam omogućuje bolju zaštitu Vaših osobnih podataka od neovlaštenog pristupa.

Nisu li moji podaci bili sigurni prije?

Vaši podaci su bili sigurni i prije, ali mi kontinuirano poboljšavamo naše sustave kako bismo osigurali zaštitu Vaših podataka i prilagodili se stalno promjenjivom sigurnosnom okruženju. Ovaj novi zahtjev za prijavom dodaje dodatni sloj sigurnosti, dodatno štiteći Vašu privatnost. Minimizira rizik od neovlaštenog pristupa i osigurava da samo Vi možete pristupiti svojim osjetljivim informacijama.

Što sada trebam učiniti?

Prije ste mogli otvoriti privitke direktno u svojim e-mail obavijestima. Sada ćete tamo pronaći poveznicu koja Vas vodi na prijavu u naš Centar za pomoć. Prijavite se tamo kako biste sigurno preuzeli privitak.

Kako sada mogu pregledati svoje privitke?

  1. Kliknite na poveznicu u svojoj e-mail obavijesti.
  2. Bit ćete preusmjereni na stranicu za prijavu u naš Centar za pomoć. Ovdje možete:
  3. 1️⃣ Prijaviti se na postojeći račun
    2️⃣ Resetirati svoju lozinku
    3️⃣ Registrirati novi račun

  1. Nakon prijave, možete pregledati svoje zahtjeve za podršku ('Requests') i preuzeti privitak.

Što još mogu učiniti u Centru za pomoć?

  • Pregledati starije zahtjeve: Imate pristup svojim prošlim i trenutačnim zahtjevima, što vam omogućuje pregled povijesti vaše komunikacije s našom korisničkom službom u bilo kojem trenutku
  • Pratiti status svojih zahtjeva: Možete vidjeti trenutačni status obrade svojih zahtjeva (ticketa) te ih čak i označiti kao riješene ('Mark as solved').
Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.