Zašto se moram prijaviti za preuzimanje privitaka od korisničke službe?
Kako bismo najbolje zaštitili Vaše podatke, poboljšali smo sigurnost naših privitaka. To znači da se sada morate prijaviti u naš alat za odnose s klijentima, Zendesk, kako biste pregledali svoje zahtjeve za podršku i preuzeli privitke.
Zašto ova promjena?
Jednostavno rečeno: Vaša privatnost nam je važna! Ova mjera nam omogućuje bolju zaštitu Vaših osobnih podataka od neovlaštenog pristupa.
Nisu li moji podaci bili sigurni prije?
Vaši podaci su bili sigurni i prije, ali mi kontinuirano poboljšavamo naše sustave kako bismo osigurali zaštitu Vaših podataka i prilagodili se stalno promjenjivom sigurnosnom okruženju. Ovaj novi zahtjev za prijavom dodaje dodatni sloj sigurnosti, dodatno štiteći Vašu privatnost. Minimizira rizik od neovlaštenog pristupa i osigurava da samo Vi možete pristupiti svojim osjetljivim informacijama.
Što sada trebam učiniti?
Prije ste mogli otvoriti privitke direktno u svojim e-mail obavijestima. Sada ćete tamo pronaći poveznicu koja Vas vodi na prijavu u naš Centar za pomoć. Prijavite se tamo kako biste sigurno preuzeli privitak.
Kako sada mogu pregledati svoje privitke?
- Kliknite na poveznicu u svojoj e-mail obavijesti.
- Bit ćete preusmjereni na stranicu za prijavu u naš Centar za pomoć. Ovdje možete:
- 1️⃣ Prijaviti se na postojeći račun
2️⃣ Resetirati svoju lozinku
3️⃣ Registrirati novi račun
-
Nakon prijave, možete pregledati svoje zahtjeve za podršku ('Requests') i preuzeti privitak.
Što još mogu učiniti u Centru za pomoć?
- Pregledati starije zahtjeve: Imate pristup svojim prošlim i trenutačnim zahtjevima, što vam omogućuje pregled povijesti vaše komunikacije s našom korisničkom službom u bilo kojem trenutku
-
Pratiti status svojih zahtjeva: Možete vidjeti trenutačni status obrade svojih zahtjeva (ticketa) te ih čak i označiti kao riješene ('Mark as solved').