03d
06h
12m
27s
PRE BLACK FRIDAY: Do -70% EXTRA na SVE
KUPUJ PREMA KROJU
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
KUPUJ PO KATEGORIJAMA
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Naše najbolje modne marke
Što se događa nakon što izvršim narudžbu?
Nakon što izvršite narudžbu, e-mailom ćete dobiti potvrdu narudžbe koja sadrži pregled kupljenih proizvoda, adresu računa, adresu dostave te odabrani način plaćanja. Nakon toga će Vam naravno biti dostavljen Vaš modni odabir. Nadamo se da ćete biti zadovoljni i sretni s Vašim novim proizvodima! Ako to nije slučaj, možete jednostavno pokrenuti postupak povrata.
Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Pronađi ostale odgovore ovdje
Mogu li dostaviti narudžbu u paketomat Hrvatske pošte?
Kako mogu naručiti?
Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?
Dozvoljavate li i narudžbe u inozemstvo?
Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?
Zašto moram navesti svoj datum rođenja prilikom narudžbe?
Moram li izraditi korisnički račun da bih mogao/la kupovati?
Pronađi ostale odgovore ovdje
Mogu li dostaviti narudžbu u paketomat Hrvatske pošte?
Kako mogu naručiti?
Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?
Dozvoljavate li i narudžbe u inozemstvo?
Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?
Zašto moram navesti svoj datum rođenja prilikom narudžbe?
Moram li izraditi korisnički račun da bih mogao/la kupovati?
Služba za korisnike
Nijedan odgovor nije bio od koristi?
Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.
Zatražite pomoć
Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Nazovi nas
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati