01d
19h
11m
40s
CYBER WEEKEND: Do -70% EXTRA na SVE
KUPUJ PREMA KROJU
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
KUPUJ PO KATEGORIJAMA
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Naše najbolje modne marke
Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Svoju narudžbu možete pratiti putem:
- ABOUT YOU emaila
Na dan kada je vaša pošiljka poslana iz skladišta, primit ćete email 'Informacije o pošiljci i računu' koji sadrži link za praćenje pošiljke koji je prikazan u zelenom kvadratiću. Link će biti aktivan kroz nekoliko dana nakon što primite email. - korisničkog računa klikom na 'Tvoje narudžbe'
Na svom korisničkom profilu pod ovijem odjeljkom možete pogledati najnoviji status pošiljke - poruka od Hrvatske pošte
Hrvatska pošta će vam poslati poruku kada preuzme paket. Dobit ćete poruku i na dan dostave pošiljke na kućnu adresu, a ako ste odabrali dostavu na paketomat ili u poštanski ured poruku žete dobiti kada se pošiljka uspješno dostavi. Ako je odabrana opcija paketomat, dobit žete i kod za paketomat. Ne zaboravite pokupiti svoju pošiljku na vrijeme s paketomata ili iz poštanskog ureda. Paket se čuva u paketomatu 3 dana, a u poštanskom uredu 5 radnih dana. Nakon toga se vraća pošiljatelju. - emailova od Hrvatske pošte
Ako ste dopustili na blagajni da se koristi vaše e-mail adrese u svrhu slanja informacija o pošiljci, primit ćete nekoliko email-ova od Hrvatske pošte: potvrdu da je Hrvatska pošta preuzela pošiljku, potvrda o dostavi pošiljke na paketomat ili u poštanski ured, podsjetnik o preuzimanju pošiljke iz paketomata ili poštanskog ureda.
Kako preusmjeriti pošiljku:
Pošiljku možete preusmjeriti preko poruke ili emaila koje dobijete kada Hrvatska pošta preuzme paket.
Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Pronađi ostale odgovore ovdje
Koliki je rok dostave?
Kako mogu biti siguran da sam ispravno izvršio svoju narudžbu?
Koliki su troškovi dostave?
Što mogu učiniti ako zaprimim oštećen proizvod?
Što je djelomična isporuka?
S kojim dostavljačima usluga će biti poslan moj paket?
Može li se moja adresa za dostavu razlikovati od adrese računa?
Pronađi ostale odgovore ovdje
Koliki je rok dostave?
Kako mogu biti siguran da sam ispravno izvršio svoju narudžbu?
Koliki su troškovi dostave?
Što mogu učiniti ako zaprimim oštećen proizvod?
Što je djelomična isporuka?
S kojim dostavljačima usluga će biti poslan moj paket?
Može li se moja adresa za dostavu razlikovati od adrese računa?
Služba za korisnike
Nijedan odgovor nije bio od koristi?
Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.
Zatražite pomoć
Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Nazovi nas
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati