Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Svoju narudžbu možete pratiti putem:

  • ABOUT YOU emaila
    Na dan kada je vaša pošiljka poslana iz skladišta, primit ćete email 'Informacije o pošiljci i računu' koji sadrži link za praćenje pošiljke koji je prikazan u zelenom kvadratiću. Link će biti aktivan kroz nekoliko dana nakon što primite email.
  • korisničkog računa klikom na 'Tvoje narudžbe'
    Na svom korisničkom profilu pod ovijem odjeljkom možete pogledati najnoviji status pošiljke
  • poruka od Hrvatske pošte
    Hrvatska pošta će vam poslati poruku kada preuzme paket. Dobit ćete poruku i na dan dostave pošiljke na kućnu adresu, a ako ste odabrali dostavu na paketomat ili u poštanski ured poruku žete dobiti kada se pošiljka uspješno dostavi. Ako je odabrana opcija paketomat, dobit žete i kod za paketomat. Ne zaboravite pokupiti svoju pošiljku na vrijeme s paketomata ili iz poštanskog ureda. Paket se čuva u paketomatu 3 dana, a u poštanskom uredu 5 radnih dana. Nakon toga se vraća pošiljatelju.
  • emailova od Hrvatske pošte
    Ako ste dopustili na blagajni da se koristi vaše e-mail adrese u svrhu slanja informacija o pošiljci, primit ćete nekoliko email-ova od Hrvatske pošte: potvrdu da je Hrvatska pošta preuzela pošiljku, potvrda o dostavi pošiljke na paketomat ili u poštanski ured, podsjetnik o preuzimanju pošiljke iz paketomata ili poštanskog ureda.

 

Kako preusmjeriti pošiljku:

Pošiljku možete preusmjeriti preko poruke ili emaila koje dobijete kada Hrvatska pošta preuzme paket.

 

 

 

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.